ZIUA 1 DE CURS – INIȚIERE ÎN MANAGEMENTUL PROIECTELOR


Această prezentare necesită JavaScript.

Ziua 1 de curs a fost cea în care ne-am cunoscut și ne-am exprimat cu toții așteptările și temerile. Am aflat care sunt conceptele de bază ale Managementului Proiectelor și ce este un proiect. Am învățat cât de importantă este echipa în cadrul unui proiect și care este rolul Managerului de Proiect.

De asemenea, am învățat toți cei 15 prezenți, cum se formulează scopul general al unui proiect și, desigur, obiectivele specifice. Am stabilit în unanimitate faptul că este deosebit de important titlul proiectului dar, poate cel mai important a fost faptul că ne-am simțit bine, ne-am jucat învățând și am contribuit cu toții la formarea unei echipe puternice, implicată, veselă și dornică să schimbe ceva în jurul ei.

E fantastic să stai în preajma unor tineri care-și doresc să schimbe lumea și care îți dau și energia necesară pentru a intra în acest joc al tinereții – să vrei să muți munții din loc sau să vrei să construiești un aeroport pe vârful unui munte, să vrei și să-ți dorești totul sau chiar să faci ceva pentru a obține totul. Minunat, nu-i așa?

Lasă un răspuns

